Onderhoud & Support
Minimale downtime voor uw medewerkers. Dat staat centraal bij SiSo Onderhoud & Support®. Door Onderhoud & Support slim en flexibel te organiseren ondervinden gebruikers de minst mogelijke hinder. En zo haalt u de hoogst mogelijke medewerkerstevredenheid.
Uw gebruikers verwachten:
– snelle hulp bij storing en snelle omruiling (SWAP) bij uitval.
– ondersteuning op kantoor, onderweg of thuis.
– duurzame inzet van devices.
Uw IT-afdeling verwacht:
– maximale ontzorging, minimale inspanning.
– minimaal aantal vragen van gebruikers.
– real time management informatie.
– een kosten efficiënt proces.
– maximale tevredenheid bij de device gebruikers.
– duurzame inzet en hergebruik van devices.
Onderhoud & Support: flexibel en goed geregeld
Een storing kan elk moment van de dag optreden, ook in het weekend. Precies daarom is SiSo Onderhoud & Support zeer flexibel georganiseerd. Zowel met kennis als met onderdelen.
SiSo Onderhoud & Support® verzorgt de volgende diensten:
SiSo ServiceDesk off site
Storingen worden direct opgepakt door de SiSo Servicedesk. Alles wordt direct geregistreerd en snel opgelost. Dit wordt flexibel vormgegeven binnen het SLA. Het nieuwe werken vraagt om steeds meer flexibiliteit. Daarom is ook 24/7-support, inclusief het weekend mogelijk.
SiSo ServiceDesk on site
Onze supportmedewerkers kunnen ook bij u op locatie werken. Zowel tijdelijk als permanent. Onze landelijke Field Service is flexibel en snel inzetbaar. Ze zijn opgeleid voor onder andere Dell, Lenovo, Fujitsu, HP en Toshiba. Zo bent u gegarandeerd van gebruikersondersteuning door een deskundige helpdesk.
Reparatie en garantieafhandeling
Ook bij reparatie staat ontzorging en minimale downtime centraal. Zo kan ons reparatieportal gekoppeld worden aan uw service ticket applicatie. Bij reparatie of swaps kunnen wij de devices ophalen en terugbrengen: ‘Pickup en return service’. Ook bij in- en uitdiensttreding.
Na reparatie verzorgen wij een gecertificeerde datawipe. Eventueel lokaal aanwezige data worden ge-back-upt. Op het device wordt het laatste image geïnstalleerd. Bij reparatie verzorgen wij ook de garantieafhandeling.
Garantieverlenging
Uw devices gaan langer mee dan de standaard garantieperiode van de vendor. Daarom levert SiSo door de fabrikant geautoriseerde onderhoudsdiensten. Zo maken uw medewerkers langer, zorgeloos gebruik van hun devices. Goed onderhoud voorkomt voortijdige vervanging. Een kosten-efficiënt en duurzaam gegeven. Wij bieden ook verschillende verzekeringspakketten in geval van verlies, diefstal of schade.
Onderhoud & Support met een duurzaam oog
Al 30 jaar is SiSo toonaangevend in duurzame IT-oplossingen. Ook als het gaat om Onderhoud & Support. Reparatie verlengt de levensduur van devices en bevordert hergebruik. Dat past in de principes van Social Responsibility en in ons streven naar 0% e-waste.
De 6 voordelen van SiSo Onderhoud & Support®
Voordeel 1: Minimale hinder voor uw IT-afdeling
SiSo verzorgt het complete onderhoud en support. Zo ervaart u maximale ontzorging en een minimale inspanning. Door de real time management informatie behoudt u wel het overzicht.
Alles in één hand, met één aanspreekpunt, volledig ontzorgd. Zo wordt uw IT-afdeling minimaal belast.
Voordeel 2: Volledig overzicht
Alle hardware wordt geregistreerd in een dedicated CMDB. Met deze Configuratie Management Database heeft u 24/7 inzicht over alle componenten.
De hardware wordt voorzien van unieke barcodes. Deze asset-tags worden in de CMDB vastgelegd.
Voordeel 3: Minimale hinder voor medewerkers
Een storing komt ongepland. Met goede support minimaliseren wij de downtime voor uw medewerker. Zo kunnen ze weer snel aan de slag.
We streven naar maximale tevredenheid bij de device gebruikers.
Voordeel 4: Flexibel en op maat
Elke organisatie heeft andere wensen. Wij leveren maatwerk dat 100% aansluit bij de wensen van uw organisatie. Zo helpt de hardware in het bereiken van de organisatiedoelen. Flexibel en goed geregeld.
Voordeel 5: Duurzaam en verantwoord
Duurzaamheid staat bij ons voorop. Ook bij onderhoud en support. Reparatie leidt tot hergebruik en is een duurzame oplossing.
Wij streven naar minimale e-waste.
Voordeel 6: Veilig en bewezen deskundig
Alle werkzaamheden voor onderhoud en support voeren wij zelf uit, met eigen personeel. Wij hebben meer dan 30 jaar ervaring in onderhoud en support en zijn volledig gecertificeerd.
Meer over SiSo certificeringen >
Onderhoud & Support en duurzaamheid
SiSo is al 30 jaar toonaangevend in duurzame IT-oplossingen. Ook bij SiSo Onderhoud & Support® staat MVO en duurzaamheid centraal.
In ons warehouse zetten we naast onze vaste medewerkers, ook mensen in met afstand tot de arbeidsmarkt, die wij opleiden en begeleiden. Daarnaast zijn we een erkend leer- en werkbedrijf.
Ontdek alles over SiSo en CSR >
Ontdek ook SiSo Onderhoud & Support® !
Ontvang vrijblijvend advies van onze specialist.