ONDERSTEUNING & ONDERHOUD

Ondersteuning & Onderhoud

SiSo onderhoudt en ondersteunt volledige IT en telecom-omgevingen zodat u uitval voorkomt of tot een minimum beperkt. van het repareren van alle IT gerelateerde hardware, het installeren of verhuizen van complete systemen tot het up-to-date houden van uw hard- en software. Ook als uw ICT-omgeving bestaat uit apparatuur van verschillende merken, leeftijden en platformen. Zo waarborgen wij de continuïteit van uw IT en bedrijfscommunicatie. Hieronder zit u een overzicht

“Continuïteit van uw IT en bedrijfscommunicatie”

IMAC-D Diensten

SiSo biedt voor het plaatsen, verhuizen, bekabelen, upgraden of verwijderen van werkplekken getrainde Engineers aan. Of het nu 50 of 40.000 devices betreft, wij voeren voor onze klanten alle IT-hardware veranderingen binnen de afgesproken tijdslijnen uit.

Met onze IMAC/D dienstverlening bent u ervan verzekerd dat uw kantoorautomatisering altijd up-to-date is zonder productiviteitsverlies en tegen minimale en flexibele kosten.

Informatie aanvragen

 

Hardware garantie & onderhoud

Uw apparatuur gaat langer mee dan de standaard garantieperiode. Ook kunnen ongedekte storingen ontstaan. Als aanvulling op fabrieksgaranties levert SiSo door de fabrikant geautoriseerde onderhoudsdiensten. Zo bieden wij de zekerheid van een goed functionerende ICT-omgeving.

Bij het terugbrengen van apparatuur naar de lessor kan SiSo behalve voor datacleaning ook zorgen voor het uitvoeren van kleine reparaties zodat de leasemaatschappij u geen additionele kosten in rekening brengt voor incomplete en/of beschadigde en/of defecte apparatuur.

Informatie aanvragen

On-site support services

Onze landelijke Field Service ondersteunt u op uw locatie(s). Onze engineers zijn door onder andere Dell, Lenovo, Fujitsu, HP, Toshiba opgeleid en gecertificeerd om uw apparatuur te diagnosticeren, te repareren en te installeren. U wordt geholpen bij het uitvoeren van al uw helpdesktaken, maar ook bij aftercare, upgrade- en configuratiewerkzaamheden.

Door onze samenwerking met strategische partners zijn wij in staat als service regisseur in andere Europese landen te ondersteunen bij al uw ICT vraagstukken van uw complete server omgeving tot en met de (mobiele)werkplek van al uw medewerkers.

Informatie aanvragen

Resourcing Diensten

Wanneer u het beheer of support over een langere termijn wilt uitbesteden, of extra capaciteit nodig heeft bij de uitvoering van een IT project, dan is het mogelijk om met SiSo een detacheringsovereenkomst af te sluiten.

Informatie aanvragen

Voorraadbeheer & Warehousing

Dankzij onze gebruiksvriendelijke en moderne Logit App, kunnen we snel en zorgvuldig analyseren hoe het staat met de voorraden van onze klanten. Die kunnen op hun beurt weer inspelen op vraag en aanbod van goederen en voorraden en waar nodig, laten aanvullen. Reversed Logistics is hierbij geïntegreerd. Ons warehouse is alarm klasse 4+ beveiligd en verzekerd.

Informatie aanvragen

Hardware As A Service (HAAS)

In samenwerking met partners bieden wij de mogelijkheid aan tot operational lease. Bij operational lease is er sprake van huur van uw apparatuur en bieden SiSo en haar partners de mogelijkheid om de kosten voor haar diensten op te nemen in uw lease model. Zodoende heeft u geen investering en liquide middelen nodig voor de aankoop, levering, afvoer en onderhoud van uw IT-hardware gedurende de levensduur.

Waarom operational lease? Op deze wijze wordt u juridisch geen eigenaar van de apparatuur en hoeft u deze niet af te schrijven. Hierdoor verschuift uw investering naar operationele kosten waarmee over het algemeen uw balanspositie wordt verbeterd.

Informatie aanvragen